Menu Zamknij

Polityka prywatności Konferencji CyberŚląskie

Niniejsza Polityka Bezpieczeństwa opisuje sposób w jaki Śląska Siec Metropolitalna Sp. z o.o. gromadzi i przetwarza dane osobowe osób korzystających ze stron https://cyberslaskie.pl (dalej strona internetowa), a także Uczestników i Prelegentów Konferencji CyberŚląskie.

Kto jest administratorem udostępnionych danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Śląska Sieć Metropolitalna sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Bojkowska 37P, 44-100 Gliwice, KRS: 0000322774, NIP: 6312578261,

e-mail: biuro@ssm.silesia.pl,

tel: 32 441 90 00

Jakie dane o Tobie przetwarzamy?

Strona internetowa umożliwia Pani/u kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu Pani/a danych identyfikacyjnych, kontaktowych, a także związanych z treścią wiadomości.

  • Osób przeglądających stronę internetową – zgodnie z zasadami określonymi w Polityce plików cookies.
  • Osób kontaktujących się z Administratorem poprzez formularz – dane niezbędne do udzielenia odpowiedzi.

W związku z organizacją Konferencji przetwarzamy następujące dane osobowe:

  • Uczestników: dane zawarte w formularzu rejestracyjnym, dane o obecności na Konferencji, dane, w tym wizerunek zawarty na nagraniach i fotorelacjach z Konferencji, a w przypadku wykorzystywania streamingu również dane o połączeniu, w tym adres IP, login, treść chatu Konferencji.
  • Prelegentów: imię i nazwisko, nazwa reprezentowanej organizacji, biogram, fotografia, dane o obecności na Konferencji, dane, w tym wizerunek zawarty na nagraniach i fotorelacjach z Konferencji, a w przypadku wykorzystywania streamingu również dane o połączeniu, w tym numer IP, login, treść chatu Konferencji.

Ponadto, w zależności od indywidualnych potrzeb, przetwarzamy dane:

  • wymagane przepisami prawa, np. niezbędne do wystawienia faktury;
  • dane zawarte we wnioskach, skargach i innych wystąpieniach Uczestników lub Prelegentów do nas;
  • ewentualnie inne dane, jeżeli jest to niezbędne dla realizacji celów i jest zgodne z przepisami prawa.

Jakie są cele, podstawy prawne oraz czas przetwarzania Twoich danych osobowych?

Głównym celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest organizacja Konferencji, rejestracja uczestników, zapewnienie wstępu na Konferencję, przygotowanie identyfikatorów (stacjonarnie) lub dostępu do Streamingu, weryfikacja uczestnictwa (listy obecności na Konferencji), wysyłania notyfikacji dotyczących Konferencji, zapewnienie uczestnictwa
w bankiecie (jeśli została wybrana taka opcja), zapewnienie bezpieczeństwa Konferencji, promowanie i dokumentowanie przebiegu Konferencji, wszelkie inne kwestie administracyjne wymagane dla właściwej organizacji i przebiegu Konferencji oraz bezpieczeństwa jej Uczestników, Prelegentów i obsługi.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Twój, organizacji która Cię zgłosiła oraz Administratora, związany z umożliwieniem Ci udziału w Konferencji zgodnie z wnioskiem rejestracyjnym wraz z zapewnieniem Twojego bezpieczeństwa (Art. 6 ust.1 lit f) RODO). Prawny uzasadniony interes Administratora obejmuje także przetwarzanie danych w celu obrony lub dochodzenia roszczeń w zakresie ochrony celów biznesowych i majątku Administratora.

Pani/a dane mogą być przetwarzane także w celu: analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywania treści do potrzeb użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
udzielania odpowiedzi na zadane pytania, przekazania zamówionej oferty i prowadzenia
korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie Pani/a zgody i prawnie
uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art.
6 ust. 1 lit. a i f RODO).

Jeżeli sam osobiście i we własnym imieniu dokonałeś rejestracji na Konferencję, podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także to zgłoszenie, które jest traktowane jako umowa na uczestnictwo w Konferencji (Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), którą tym samym zawarłeś z Administratorem zgodnie z Regulamin Uczestnictwa w Konferencji Cyberśląskie.

Jeśli wyrazisz na to zgodę, Twoje dane osobowe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy oraz stanowisko, mogą być przetwarzane w celach marketingowych i promocyjnych związanych z ofertą Partnerów Konferencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a). Wyrażenie tej zgody jest w pełni dobrowolne i nie stanowi warunku zgłoszenia udziału w Konferencji.

Dane uczestników Konferencji będą też przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności w zakresie podatków i rachunkowości, (Art. 6 ust. 1 lit c) RODO). 

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres czasu wymagany w przepisach prawa podatkowego, a następnie do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających
z zawarcia z Administratorem umowy o udział w Konferencji.

W przypadku jeżeli wyraziłaś/wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu do czasu wycofania przez Ciebie zgody.

W przypadku, gdy Administrator uzyskał zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie przekazywania ich Partnerom Konferencji (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), Twoje dane będzie przetwarzał w tym celu do momentu ich przekazania Partnerom Konferencji.

Czy musisz podać swoje dane osobowe?

W przypadku chęci uczestnictwa w Konferencji wymagamy podania przez Ciebie lub przez organizację zgłaszającą Cię na Konferencję, Twoich danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym.

Ponadto, jeśli kontaktujesz się z nami w innych sprawach, wymagamy podania przez Ciebie danych umożliwiających nam skuteczne załatwienie Twojej sprawy.

Podanie danych w ww. przypadkach jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w Konferencji lub załatwienia Twojej sprawy przez Administratora.

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych, niezbędnych np. do wystawienia faktury.

Przebieg Konferencji będzie dokumentowany poprzez wykonywanie zdjęć i filmów z jej przebiegu w celu informacyjnym promocji. Jeżeli nie wyrażasz zgody na utrwalenie swojego wizerunku w tym celu, masz możliwość uczestniczenia w Konferencji za pomocą streamingu.

W pozostałym zakresie podanie Twoich danych jest dobrowolne.

Zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych może Pani/Pan wycofać w dowolnym
momencie kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić lub
uniemożliwić kontakt z Panią/em. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?

Dostęp do Twoich danych osobowych będą mieli upoważnieni pracownicy oraz współpracownicy Administratora.

Odbiorcami danych osobowych mogą być: organy administracji publicznej i uprawnione organy, jeżeli obowiązek udostępnienia danych wynika z obowiązujących przepisów prawa; podmioty świadczące usługi prawne na rzecz Zamawiającego oraz inne podmioty świadczące usługi na zlecenie Administratora w zakresie zgodnym z przedstawionymi powyżej celami.

Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, Twoje dane kontaktowe zostaną udostępnione Partnerom Konferencji.

Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Pani/a dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii

Strona internetowa umożliwia gromadzenie informacji o użytkowniku za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii, Wykorzystuje się te informacje do zapamiętywania decyzji użytkownika (akceptacja polityki), utrzymania sesji użytkownika (np. po zalogowaniu), zapamiętania hasła (za zgodą), gromadzenia informacji o urządzeniu użytkownika oraz jego wizycie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, ale także analizy wizyt i dostosowania treści.
Informacje pozyskane za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii nie są łączone
z innymi danymi użytkowników Serwisu, nie służą też do ich identyfikacji przez
Administratora.
Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów
cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą tylko
i wyłącznie te, które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Domyślnie większość
przeglądarek dopuszcza stosowanie wszystkich cookies, jednak użytkownik ma możliwość
zmiany tych ustawień w dowolnym momencie, może także usunąć zainstalowane już pliki
cookies. Każda z przeglądarek umożliwia takie działanie poprzez jedną z dostępnych
w ustawieniach lub preferencjach opcji. Użytkownik ma także możliwość korzystać ze strony
w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie.
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem
plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych
powyżej celów. Administrator nie wykorzystuje uzyskanych informacji do celów
marketingowych. Dalsze szczegóły tego przetwarzania przedstawione są w Polityce cookies.

Twoje prawa

Zgodnie z RODO osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z Art. 15 Rozporządzenia;
  • sprostowania swoich danych osobowych zgodnie z Art. 16 Rozporządzenia;
  • usunięcia swoich danych osobowych zgodnie z Art. 17 Rozporządzenia;
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych zgodnie z Art. 18 Rozporządzenia;
  • przenoszenia swoich danych osobowych zgodnie z Art. 20 Rozporządzenia;

Wskazane uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z IOD wskazanym poniżej.

Niezależnie od powyższego, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

W sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych można się skontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych, listownie pod adresem:

  • Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o. ul. Bojkowska 37P, 44-100 Gliwice.
  • lub poprzez email: iod@ssm.silesia.pl